Eläminen on mukavaa, kela eväsi kahden kuukauden sairauspäivärahat eli olen sairauslomalla oleva, joka ei saa sairauspäivärahaa ja koska minua ei voida luokitella työttömäksi, en voi saada liitolta työttömyyspäivärahaa, sairausloman vuoksi luonnollisesti minulla ei ole palkkatuloja. Sosiaalihuolto ei voi maksaa toimeentulotukea tältä ajalta, koska tililläni näkyy 1000e oma pano, minkä mieheni on antanut minulle käteisenä omasta palkastaan ja minä tallettanut omalle tililleni vuokranmaksua varten.. Kiva kun Suomi on hyvinvointivaltio, mikä pitää kansalaisistaan näinkin hyvää huolta. Töihin palailen leikkauksen jälkeen lokakuun puolivälissä, joten saanhan minä jo joulukuussa ensimmäisen täyden tilin.... Melkein vituttaa, tosin yritän säästää energiani vaikka loppuvuodesta selviytymiseen.. Rahalahjoituksia otetaan vastaan 410827-244238