Jos pääni sisällä olisi kirjuri, voisin tänäyönä sanella ajatuksistani romaanin. Koska niin ei kuitenkaan ole, kirjoitelmani lienee huomattavasti lyhyempi... Olen tänään leiponut. Olen myös antanut luvan itselleni olla joku muu. Tai minä. Olen harrastanut myös normaalia rivompaa ja mutkattomampaa seksiä. Sellaista mitä saatat ajatella, muttet koskaan ole tarpeeksi rohkea toteuttamaan. Leijunut jossain ja viihtynyt itseni kanssa. Epäilen että minuna on joskus ihan kivakin olla. Olen miettinyt Minä-kuvaa. Sitä minkälaisena kuvittelemme ihmisten meidät näkevän. Luulen että olemme väärässä.  Olen pitänyt itseäni suurimman osaa aikaa, maanpinnalla kävelevänä ihmisenä.  Ystäväni mukaan kuitenkin, hyvä jotta varpaat välillä maata koskettaa, minun viuhtoessa eteenpäin. Naurattaa. Omituinen päivä. Omituisia ajatuksia. Normaaliudun huomiseksi. Onko se edes sana? Epäilen, että olen tällähetkellä kovinkin syvällä ajatuksieni tiheiköissä, enkä todellakaan halua löytää takaisin. Kippis.