Työpäivä venyi tänään pitkäksi. Aamu lähti käyntiin vähän tahmeasti, ei ois jaksanu herätä millään. Kyl sitä päivänmittaan piristy. Ihmeellisiä unia nähny taas kokoyön. Nukahdin sohvalle jo alkuillasta, eipä oo kukaan herätelly siintä.. eipä silti, siin oli ihan hyvä nukkua. Äijä on taas jotenki ihmeellinen, varsin vähäpuheinen ja vetäytyy omiin oloihinsa, kummallista. Tänään kävi mielessä, et puhunkohan unissani? Toivittavasti en, unet on oikeesti niin törkeän eroottisia taas et ei mitään rajaa. Aamulla ku ajelin duunihommia toiseen kaupunkiin, niin yölliset unet valtasi koko mielen.. pään sisällä pyöri filmi, kohtaus kohtaukselta... ja ihan k-18 matskuu! Mikä ihme minua vaivaa?? Kärsinköhän jonkinasteisesta sitoutumiskammosta yhtäkkiä? Kesällä pitäisi mennä naimisiin ja yhtäkkiä päässä ja unissa pyörii kaikkea mikä ei kuulu parisuhteeseen. Hirveä seksuaalinen kriisi "wirn", kysymys ei voi olla siitä, että en saisi jotain kotona..taidan oikeasti olla vähän vaikeasti hallittava.... Apua, olempa kamala! Harvoin tapaan semmoisia miehiä, mitkä on tarpeeksi äijiä minun mittapuuni mukaan, että ne kiinnostaisi muuten kuin kaverina, nyt olen semmmoisenkin bongannut. Ei edes kunnolla tunneta, Välillä osutaan vaan samoihin paikkoihin. En mahda minkään, että ajattelen tätä ihmistä..samalla oma äijä on kuitenkin tärkeintä mitä minulla on... mut pakko tunnustaa, et mieli tekis vähän kokeilla kepillä jäätä.. melkein voisin veikata, et olis kokeilemisen arvoinen... hyi minua!