Röökilakko on edelleen in pop jees.... tai ehkei sentään, mut yhtään tupakkaa en oo polttanu. Ei tää nyt ihan helvettiä enää ole, mut oon kyl keksiny itelleni hirveät läjät kaikkee hommaa röökin tilalle. Äijä pyörittää päätään jo mulle, on katellu viikon ku oon perse pystyssä kukkapenkeissä. Tänään hain juurakoita lisää ja istutin koiratarhaan puun. Kahviakaan en oo juonu edes jokapäivä, vaik oon yhtäpaha kofeiiniriippuvainen ku nikotinistikin...Duunissa vittuillaan jo meitsin överiterveellisistä elintavoista. Lounaaksi oon syönykki pelkkää salaattia, ku reppana ei voi syödä, ku alkaa tekee röökiä mieli...ja kipeenä ei pystyny hirveesti syömään, ni nyt massu vaa täyttyy nopeemmin... No tästähän nyt on sit tehty kaikkia ihme päätelmiä, joista viimeinen on, et oon raskaana.. Kamala ajatuskin!! Yritä sit nyt siinä selittää, et ei mistää tommosesta oo kyse, ku kaikki alunperin lähti liikkeelle siint hiton angiinasta!! w:ssa tuli muute kenkää toiselle osakkaista. Jotenki harmittaa S:n puolesta. Siel on aika mielenkiintoiset kuviot nykyään..ei käy kateeks...ja eiköhän meidän innovatiivinen yritysjohtajamme ole taas kerran työntänyt nenänsä sinne ja on niin avuliasta aatua.... kaiken työn taas tekee ja mitähän kiitokseksi.. Jonkun kiukut tietysti.. no, omatpahan ovat sotkunsa...Ja jos pomo ei hoida tota hommaa, ni aika heikoil kantimilla taitaa olla asiat... on sil sydän paikallaan kuiteski. Ehkä w ansaitsee toisen mahdollisuuden ja sitäpaitsi, missä ihmeessä sitä vapaa-aikaa viettäs jos ei siellä! A ehdotti et lähettäs kesällä porukalla lappiin pariks viikoks, saattas se olla hauskaakin...katellaan nyt.. nyt kuitenki, ennen sitä, pitäs vissii mennä nukkumaan, kauniita unia, lentokoneita ja junia....